Många järn i elden!

Jaha, igår var man ute och åt på nivå, för att fira Malin som fyllt 20.
En jätte trevlig kväll. Runt tolvtiden ramlade även Sanne, Jenna och Irina in.
Och ja, det blev sent. :) Björn kom väl och mötte mig i kylan strax innan två.
Men det säger väl allt.. :)
   Knodden blev lite orolig senare runt midnatt när det blev mycket folk och en stressig miljö, så h*n sparkade runt som bara den och dom ihärdiga förvärkarna kom naturligtvis också. Jesus.. Dom kommer titt som tätt nu. Men det är tydligen helt normalt.
( Livmodern övar sig inför förlossningen. ) Lite läskigt innan man inte visste var dte var och tro mig, det kan fortfarande vara läskigt.

I fredags gick jag in i v26. Tiden går väldigt snabbt nu.
Bara 3 månader och 11 dagar kvar? med reservation för att jag inte riktigt vet hur många dagar det är i februari detta året. Hur kan det vara så svårt?
Men gud... Det känns sjukt konstigt. Det är ju inte lång tid kvar?!
Det kommer nog gå snabbt. :)

I fredags fick vi även reda på att vi fått parkeringsplats.. Så vi ska förhoppningsvis hämta bilen i veckan!! :D
Vi ska ringa dom imorgon och se... De skulle hjälpa oss att montera in bilbarnstolen och sätta på de vinterdäcken vi ville ha, så det kanske tar ett par dar... men gud vad nice. :)
Vilken frihet!

Imorgon ska vi även på husvisning i spandelstorp. Ligger 500m från Börnes syster med familj. Väldigt bra småbarns område. Lugnt och fridfullt... så vi får se hur dte känns. :)

Nae nu ska jag lägga mig och mysa bredvid Börne i soffan.
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0