Söndag och brist på fantasi.

Nu sitter jag hemma hos mor och far i nättraby.
Ikväll tänkte jag och familjen kolla på BECK tillsammans och ta det lugnt. Eftersom inte min karl tycker om sådana typer av filmer, så får jag ju hitta en nödlösning. Men likabra blir det för det. :)

Var på husvisning idag i Lyckeby. Usch vad de redigerar bilder, onödigt mycket. Nej det var inget att ha alls. Tyvärr. Var helt förvrängt, jäntemot bilderna.
Men vi hänger ingen läpp för det... Vi har kollat på endel till på internet.. och ska på lite visningar till är det tänkt. ^^

Efter husvisningen blev det fika hemma hos oss. Det blev mor, far, syster och Björns far... De var även med på visningen. Så skönt att ha med fler ögon som kan granska.

Nu sitter jag bara här och funderar på att sova en stund. Jag vet, jag är inte riktigt frisk, men jag har varit uppe sen 8 imorse och det är VÄLDIGT ovanligt för att vara mig. Brukar gå upp 10-11 i vanliga fall. Men om det ej blir att sova en stund så ska jag bara vänta på att Víckan kommer in och sedan BECK. :)

Imorgon blire fika med Sanna och sen ska jag antagligen rensa ur min garderob... Och det är på tiden!

Take care.


Kommentarer
Postat av: emily

Synd att huset inte var ngt att ha men det kommer ju fler så. :)

2009-02-01 @ 21:18:27
URL: http://emiiily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0