Riktigt nöjd!

Igår var det en hektisk dag men något jag tyckte om. :)
Först kom Gunvor med bilen 11.30 för att sedan köra upp till sjukhuset och lämna henne där för att sedan byta chaufför.
Jag och Börne drog därför vidare till Rågbergs bil. OCH VI BESTÄLLDE VÄRLDENS FINASTE BIL!
Det blev en Svart Mazda 6 kombi (sport). Sjukt läcker. Vi kan hämta den när vi vill (fanns på lager) men vi ska ha den där tills vi får parkeringsplats. :) Kalasbra!
Det känns nice!
Efter det bar det av till elgiganten, rusta och lindex.
Sedan blev det lgh- visning på saltö. Vi fick se tre st. Men oj vad fina dom är. Helt sjukt!!!
Enligt Björn är nog det eviga letandet över. ;) Och det tackar jag inte nej till! Men de säljer ingenting för tillfället för saltöhem måste bli uppköpt först och det sker isf via de nya ägarna.

Jaja sen var vi och kollade på ett hus i allatorp. Det var med JÄTTE-fint, men när Börne väl riktat in sig på ngt, så är det ganska kört. haha

Efter visningarna åkte vi en sväng. Vi körde förbi fler fina hus. (som dock ej var till salu.)
Hem en kort visit för att sedan ge mig iväg till bion: I taket lyser stjärnorna med vickan och elin. Filmen var ingen höjdare . Det var vi och tolvåringarna i salongen, men det var mysigt ändå.

Jaja nu ligger jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig så jag kan boka en tid. Är rädd att jag fått urinvägsinfektion igen. Hade det när jag var i v8-9. Är ju extra nojjig nu när jag är gravid. Hoppas att jag har fel.
Men jag tror de glömt bort mig. De skulle ringa för en timmesen.
Får testa imorgon igen.

Ja sen vid ett bär det av till polisstationen. Vi får väl se vad som händer. ;)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Hanni

Fin blogg!

2009-02-05 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0