Lördag.

Igår blev det stan med systrar och mamma. Mysigt.
Fika och shopping. Hittade efter så mycket letande, gardiner till vardagsrummet, som jag tyckte om.
Köpte även en bikini eftersom jag och börne ska på spa i eftermiddag och min gamla bikini pluppar väl mina tuttar ut i, efter att dom ökat markant. Det är dock ingen rolig syn att se sig såhär i bikini, blek och med bristningar. Ja dock blir dte ju så när man växer i kroppen så snabbt. Men det är inte så mycket att göra åt. Får tänka på kärlek denna dag och på min käraste, så kanske mina tankar på min kropp försvinner för ett tag! Det ska nog gå bra. :)

Köpte även lite kläder till bebis. Ovanligt. ^^
Det blev:
-3bodys
-2 par byxor med tossor.
-1 pyjamas. (Sååå himla fin.)

Sedan på kvällen blev det jobb. Något jag fruktat för, efter incidenten i onsdags.
Men det gick väldigt bra. Nu har jag fått klart för mig att några tycker likadant som mig. SKÖNT. Fast jag viste ju det redan, men nu fick jag dte på svart och vitt. Men varför säger ingen någonting? Varför är det bara jag som kan stå för det? Känns inte riktigt rättvist.
Kvällen gick i alla fall väldigt snabbt.
Kom hem dötrött och satte mig naturligtvis vid datorn. Något jag inte skulle gjort, för nu satt jag här till tolv... När jag skulle kunna sova vid 22. Och som vanligt efter man suttit och checkat läget på nätet så blir man ganska pigg. Låg och vred mig i sängen till 00.40. Sedan hörde jag ytterdörren gå upp. Då kom Börne hem från gustav och naturligtvis så blev det att prata med honom i en timme. haha.

Jaja, nu borde jag packa. Vi åker efter börnes fobollsmatch vid halvtre. Och jag kan ju bara inte missa matchen, så allt får vara packat och klart när vi går dit vid halv ett. ;)

Ha en underbar alla hjärtans dag. <3
För det ska bannemej jag ha!!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Jonsson

Roligt att du hittat till bloggvärlden. Kul att få följa dig i "din väntans tid". Om du blir sugen på designade barnkläder som är handgjorda får du kolla in min blogg ;)



Kram



//Jenny

2009-02-14 @ 20:09:07
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0