Lättare.

Ja, just nu känns allt lite lättare än vad det gjorde i eftermiddags.
Vi har fått vår efterlängtade ultraljuds-monitor.
Så nu kan vi lyssna på älskling dygnet runt om vi vill. Det känns väldigt tryggt.
Och jag hörde hur lillen sparkade och dess hjärtslag. Åååh. <3
Sen har vi fått den mysiga pläden och bad-capen. Supermjuka och sköna.

Nu satte jag mig vid tvn och inser att jag missat Andra avenyn... IGEN. Hänt tre avsnitt på rad. Men vad gör väl det när svt har sin webb tv, vilket jag kan ge dom en riktigt stor tumme upp för!
Brukar få se det på webb tvn, och det stör mig visserligen inte så mycket. Men är ändå frustrerande!

Jahapp, imorgon kommer Björns mamma hit med hennes bil, som vi ska låna över dagen.
Vi ska till ford, och förhoppningsvis beställa bilen, vidare till elgiganten och on off. Efter det bär det av på visningar. Nice!
På kvällen blir det bio med Elin och Vickan. Kommer bli en "mycket-att-göra-dag" Vilket jag älskar.

Jaja blir lite tv nu.
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0