Dålig.

Jag vet och jag ber om ursäkt för att jag är dålig på att skriva.
Jag tänkte väl skriva lite om hur min och Börnes helg var i Ronneby i helgen.

Ja, jag var och kollade på Börnes fotbollsmatch som började vid 12.30.
Han skulle inte börja förens 13.00 men fick hoppa in och hjälpa ett annat lag.
(Dom spelar bara 2 x 12 min eftersom det är korpfotboll)
Där gjorde han iaf ett väääldigt snyggt mål och var lika snygg på plan som vanligt.
Efter den matchen var dte hans lag som skulle spela mot dynapac. ?
Det gick riktigt bra till en början 2-0 i första halvlek.
Sedan blev laget lite ofokucerat så i loppet av 3 minuter stod det plötsligt 2-3.
Jääävligt segt. Och matchen slutade 4-2 till Dynapac. Jävlar vad frustrerande.

efter matchen, bar det av upp till systemet. (Börne skulle köpa alkoholfritt mousserande vin till mig.)
Vi drog vidare hem för att hämta resväskan och sedan vidare mot ronneby.
Var på hotellet 15.30 och började med att komma till rätta.
Väldigt mysigt hotell, med lite mindre mysigt rum. Vi fick två enkelsängar och en ros på en av dom. Vi kanske ska tillägga att vi beställt Romantisk weekend. Och hur tänker man då om man får två enkelsängar? Men det löste vi tillslut iaf. :)
Vi drack lite vin uppe på rummet och sedan blev det lite mys i poolen och bastun. Men ack vad mycket folk det var! Vi var där nere i 30 min ungefär.. man fick ju knappt plats.. Så vi gick upp på rummet och gjorde oss iordning till middagen. Lika så där var dte ,mycket folk och hög volym, så vi trivdes bäst på rummet tillsammans.
Söndagen blev mycket lugnare. Vi gick ner till frukosten 09.00 och åt en härlig lång frukost. Det bar upp på rummet igen för lite vilande, och sedan checkade vi ut kl 12.00.
Sedan blev det poolen och bastun igen och som idag var MYCKET lugnare. Kändes perfekt. Var väl fyra-fem par där sammanlagt. Mys!
Till sist men inte minst blev det massage. MMM säger jag bara.
Medans jag låg på relax-massagen låg Börne i en tank och flöt. Hahha.
Ja han låg och flöt i 50 min. Låter underbart det där. :)

Efter allt det där, bar det av till willys och köpa lite mat. :) När vi kom hem igen, blev dte räkmackor och mys.
Något jag älskar!

Tack för världens finaste helg sötnos!

Gårdagen var även lugn. Tvättstugan hela dagen. och soft kväll.
Idag ska jag hem till familjen i Nättraby, för att umgås.
Och Börne åkte till Köpenhamn för 1.5 timmesen.
Kommer hem fre eller lör.

Jaja nu ska jag sluta gnata.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad mysigt ni verka ha haft de! =)

Jaså ja just nu är mitt hår ööken! Usch nått måste göras få se vad Amanda kan hitta på denna gången kanske köra nått drastiskt :P <3

2009-02-18 @ 11:33:06
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0