136. <3

Jaha, nu har jag och Elin varit på mvc (mödrarvårdcentralen) imorse.
Allt var så fint. :D
hjärtslagen var på 136 idag, jämfört med 144 förra gången. Men hon tyckte det var såå fint. :)
Tog även blodprover och pulsen osv. Jesus, min puls hade försämrats!
När vi skrev in oss i v8. var min puls på 132/72 och nu i v25 låg den istället på 150/84...
Hon sa att pulsen var helt okej... haha men nu ser ni vad ansträngande det är att bära på sitt lilla liv. ^^
Borde väl träna mer, antar jag. Men hur ska jag orka när min kropp är helt slut? och hjärnan inte vill?
Svårt beslut det där.

Nu när börne har varit borta sen tisdagsmorse har jag konstant varit med syster. Väldigt mys...
Stan och film. Nu ska vi snart se på Strandvaskaren och sedan blire mat sen den nya filmen av Irene Huss.
Sedan ska hon iväg till jobbet.
Så ikväll får jag lite egentid för mig själv. Känns väldigt skönt och behövligt.
Blir inte alls ofta, men jag behöver det då och då.

Nae, nu ska jag sluta gnata.
Take care.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter mycket mysigt min vän! :) <3

2009-02-19 @ 23:11:58
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0