Dagen idag.

Yes igår var det full rulle. Vi åkte hemifrån runt 12 tiden för att åka ut till amiralen och slottsbacken. Väl där ute träffade vi Noahs farmor och faster. Vi kollade runt lite på on off, rusta, b-young och naturligtvis höjdpunken.. Telenor.
Där hittade Börne sin efterlängtade mobil. Eftersom han gått runt med sin fem år gamla eriksson och betalar lika mycket i månaden som han nu betalar för sin iphone... var det väl investerat.
Han blev lycklig.. och han kunde nu leka med sin nya telefon medans vi andra strosade runt i affärer. Nu var han nöjd. :)
Han är nog som de flesta killar... hatar att gå och shoppa emd tjejerna. Men som sagt, nu fick han en tidsfördrivande leksak. haha
Vi gick även till mio för att kolla datastol, men inget som var riktigt perfekt.
När hon var fem i tre kom jag på att vi skulle till babyproffsen för att kolla babysitter och ett till spjälsängs-täcke.. Grejjen var bara den att de stängde vid tre. Jag blev lite besviken och vi stack hemmåt.

Vid fem tiden begav vi oss till Nättraby. Där bjöds det på grillat vilket var rikligt gott, eftersom både jag och börne svalt halvt ihjäl oss.
Vi var där några timmar. Vi var nog inte dom socialaste.. Björn lekte med sin nya mobil, jag lekte med datorn för att hitta ett inbjudningskort till dopet som vi kunde fixa och trixa lite med. Vilket blev skitbra. ^^
Och Noah sov hela besöket. Lite småtråkigt. Men han brukar vara vaken alla andra besök tycker jag. :)

Sedan vid halvtio tiden stack vi hemmåt.
Jag la mig i soffan och mös med Noah. Vi kollade på Lugnt vatten på femman. Den var sådär.
Och Björn jobbade.

Idag har vi tvättstugan hela dagen. Har hunnit slänga in två maskiner och förhoppningsvis så har vi bara en kvar. Det är lyx, om man jämför med de andra gångerna då vi har 8 maskiner. :)
Mellan tvätten, så ska vi nog hem till svärmor. Hon ska hjälpa mig och sy våra gardiner till vardagsrummet, som jag har planerat sen i Mars. Men då åkte jag ut och in på sjukhuset. Så vi har haft fullt upp sen dess.

Nej det var allt för den här gången.. Nu ska jag se om min lilla prins vill ha lite mat, för att sedan dra oss mot Annebo! :)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Ähum joda killar hatar verkligen att shoppa! haha.

Jonas klagar alltid så fort jag vill titta lite där sen lite där och ja lite här. haha :D

2009-08-02 @ 21:25:19
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0