Underbara dag.

Ja.. Det har varit en underbar dag. En runda på stan med syster. Hon inhandlade 2 par skor och en jeansjacka. Ja, jag är väldigt avundsjuk. Skulle med vilja ha en jeansjacka. Men det får bli ett projekt i sommar att kunna komma tillbaka någorlunda till min orginal figur! Så det hade varit nice! Och ja, jag skulle ju inte handla något, men hittade ett par jättefina kilklack-skor på hm för bara 149:-. Sköna var dom också för att vara så höga. Vem kunde motstå det där? Ingen vettig människa iaf. ;)
Sedan blev det glass på glassiären. Mums. Vi stod i kön i hela 30 min! Men är våren i luften är det sånt man får ta.
När vi kom hem, blev det att fråga börne om vad vi ska äta ikväll. Jag som alltid är sugen på fett, och därför föreslog jag pizza. Till min STORA förvåning tyckte Börne att det lät jättebra. :o Han brukar inte vilja äta fett osv. Men det tackar jag för! :)
Så nu är det bara att bestämma vad det blir för pizza och var man ska beställa den för någonstanns. Sen blir det mat och tv.

Tack än en gång för komentarerna, :)
Och jag har inte börjat packa inför förlossningen och bb. Jag tänkte börja göra det man kan packa ner så tidigt om någon vecka. Man vet ju aldrig om det skulle bli förtidigt eller något. Bättre att vara förberedd.
Och tack för lyckoönskningarna. ^^

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0