Tisdag.

Nu ligger jag i sängen som vanligt, med världens magont. Tycker att knoddisen kan sjunka ner lite nu, så jag får lite mer space i magsäcken. Tror att det är där problemet ligger.
   Vi ska iaf till bm idag och kolla nytt tryck vid halv fyra. Tror som sagt att det gått ner, då min helg bara bestått av vila.
Och när vi ändå går dit så kanske, kanske vi ska inom simsalabim och kolla väggdekorer som vi ska sätta över knoddens säng. :) (Om nu Börnis tillåter mig att göra annat än att gå till bm.) ;)

Igår köpte vi även en videokamera, som vi även kan ta stillbilder med! Sjukligt kul. Så nu kan man flippra lite med den, när man har tråk. :D Och när vi lärt oss den ordentligt, så kommer bilder in.. Hoppas jag. :)
Men känns himla kul att ha den nu när bebis är påväg. ^^

Det var det enda roliga jag har att förmedla nu.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0