Påskafton.

Precis ätit två skinksmörgåsar med gurka och oboy till. Den godaste frukosten som finns. Mätt är jag allt och nu ska jag bara vänta på påskbordet vid fyra. Men ska jag vara ärlig, så är jag inte så förtjust i det. Men är det påsk så är det. :)

Gårdagen blev väldigt  mysig. Stack ut till Li en stund och solade och snackade skit, för att sedan dra mig hemmåt och byta om inför kvällens fondue. Maten var underbar och sällskapet likaså. Vi åt väldigt mycket och det är det jag får lite panik för. Man får äta så mycket man vill... Det är plockmat och så fort något tar slut så fylls det på. Men hur mycket åt man egentligen? Det är så jobbigt att inte ha kontroll över. Men mätt blev man iaf. ^^
Efter maten bar det av hem till Axel och Isabelle för att spela Rapparkalja... Tycker det spelet är grymt kul. Men dock gick det inte allt för bra för mig. Men Äsch!

Idag skulle ju jag och Börne egentligen gömt påskägg till varandra. Det enda som saknas är Godiset. Haha Vi köpte påskägg men inget godis. Vi får köpa det nu under dagen och gömma det senare. Jag vill ha påskägg.. Det hör ju till. :)

Ikväll efter middagen hos mor och far, ska Börne grilla med killarna.. Jag kanske sticker ut till anna en stund där det också skulle bli grillning. Det hade varit mysigt.. För att sedan dra mig mot Börne och hans kompisar. :)

Just nu längtar jag grymt tills vi hämtar, vagnen, sängen och skötbordet. Jag vill börja trixa och fixa nu. ^^
Jag borde nog även börja packa väskan inför BB lite smått snart. Man vet ju aldrig vad som händer. <3

Tack för mig.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0