Onsdag.

Nu väntar vi bara på att åka in till förlossningen. Vi har fått tid 09.30.
Vi var som sagt hos bm igår. Jag trodde garanterat att mitt blodtryck gått ner, då jag superslappat hela helgen.
Men icke. Det låg ännu högre än förra gången och vi fick göra om testet flera ggr. Övertrycket var allt mellan 140-163 och undertrycket var allt mellan 109-117. Då är det alltså undertrycket som fortsätter att öka. Det ska ju inte vara 100.
Så vi ska in på ytterligare kontroll. Bm kunde inte svara alls på vad dom ska göra. Antagligen blir det bara någon timme om vi inte får vänta, som inte är omöjligt. De kan ju även lägga in mig igen, men det tror jag ej. Hoppas inte.

Vår lilla bebis är i alla fall fixerad nu! Känns underbart. :) Magen hade växt sen sist men bara neråt! Knodden ligger nu redo, men gottar sig i värmen och får mat när h*n vill. ^^
Känns iaf som ett väldigt stort steg!

Nu ska jag göra mig iordning!

Take care.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lucas

Hoppas allt går bra, o att du slipper bli inlagd igen.

2009-04-29 @ 08:57:45
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0