Onsdag.

Ja, då hämtade vi vagnen, skötbordet och spjälsängen med massa tillbehör i måndags. :)
Jag går och rullar vagnen fram och tillbaka, genom hela lägenheten och bara drömmer mig bort. Jag ÄLSKAR den.
Den är lätt att köra och den är så fin! De andra vi testade innan vi beställde, var så himla tunga.
Jag kanske ändrar uppfattning, när vi kör ute på riktigt, men det tror jag inte!
Det är som sagt en Emmaljunga smart duo combi, med färg Pro titan. :)
Även skötbordet är på plats och det är så fint. Sängen skulle med på plats, men bygget hakade sig lite och är nu inte riktigt klart. Men förhoppningsvis senare ikväll. Åå, jag ska bädda osv när det är färdigt. Kommer inte kunna sluta kolla. ^^
Bilder kommer nästa vecka, då vi lånar mammas och pappas kamera. :D


Igår blev det som sagt begravning. Den var jättefin och det känns som ett bra avslut. Nu vilar farmor fint. Det jag tycker är skönt med begravningar (om det nu finns något), är att de inte är så långa. Känns som en väldig lättnad när halvtimmen är slagen.
Efter det blev det fika och sedan hem. Både jag och Björn var helt slut, och slocknade med en gång. Så är det att vara gravid och sympatigravid! man blir trött hela tiden. ;)
Kvällen blev till att slappa. Något jag är bäst på.

Jaha, morgonen började med att mamma och syster kom upp för att kolla på babygrejjerna. För att vi  sedan skulle ta en tur på stan och en fika. Ta farväl av syster som åkte hem idag och förhoppningsvis är det den sista gången hon klappade mig på den tjocka magen. :)
Vidare upp på stan för att träffa Annie och Eelin från gamla klassen. ^^ Även då blev det fika och prat. Mysigt!
Fika bör man annars dör man.

Nu sitter jag och väntar på att Li ska komma hem från jobbet så vi kan spela spel över internet tillsammans. Vilket liv vi har!

Imorgon blir det barnmorskan klockan åtta. :) Jag och börne har en liten tävling. Vi har gissat på vad hjärtljuden ligger på och jag tror dock Björnen vinner. Men feg var han! Han gissade på 144 och jag på 142. Men eftersom hjärtljuden legat på 144 de senaste 3-4 gångerna så kan ju det stämma.
Men vilken tur, att vi inte sagt vad vi slagit vad om. Kan nog vara en stor fördel för mig. ;)

Nu kom Li!

Take care.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha och vi har redan spelat i 5 timmar typ! :)

2009-04-22 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0