Namnförslag?

Nu har jag fått en fråga på bloggen.
-Vad vill ni att ert barn ska heta?
Jadu det är den svåraste frågan som finns. Tjejnamnet är helt klart.

Det blir Meja Ödman. Något jag och Björn fastnade för direkt. Det är även det enda namn vi varit överens om. Haha.
Killnamn är desto svårare. Jag har 20 alternativ eller något, medans min karl har ett och är väldigt bestämd.
Men snälla, kära ni. Kan ni inte ge oss lite förslag på killnamn? Det svåraste i världen ju. :)

Så kommentera gärna bloggen med ett killnamn. snälla?

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja tycker han ska heta, love=)

2009-04-16 @ 11:55:12
Postat av: fanny

Hade det varit jag hade killen fått namnet Ossian:) Jobbar du imon?? Så jag kan bli sådär glad;) thithi

2009-04-16 @ 12:50:38
URL: http://fannybengtsson.blogspot.com/
Postat av: Syster em

men johanna då du vet att det är det värsta du kan göra att be om det, jag kan ju hålla på tills imorgon ;) men det roliga är att jag tänkte faktiskt också på LOVE igår och tänkte att jag skulle skriva det till dig :) Jag har fastnat för det på senare tid. Hör vad fint : MEJA OCH LOVE, om det är så att han/hon får ett syskon i framtiden :P så ja, jag satsar också på Love eller Mio också ett superduperfint namn som passar jättebra ihop MIO OCH MEJA.:) jag ska inte bombardera med förslag just nu. Men dom är mina favoriter för nu, Love eller Mio :) ses till helgen. puss

2009-04-16 @ 18:29:21
Postat av: Anonym

Melwin :)

2009-04-16 @ 19:07:24
Postat av: Nyfiken bloggläsare! :p

Alfred--



Tips- kolla på namnboken.se



Där kan man se vad alla namn betyder.. lycka till!

2009-04-16 @ 22:47:19
Postat av: Jonna

Roligt att det snart är dags för bebis för er =) Läste namnförslagen här och Meja gillar jag också skarpt. Såg vad syster em skrivit och när jag läste Mio kom jag o tänka på Milo som också är väldigt fint, tycker jag. Likaså Love! Får jag en flicka nån gång så blir det nog en liten Lova =)

2009-04-17 @ 10:53:36
URL: http://jonnaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Love är verkligen super fint! Mio är med såå fint sjukt svårt :D

2009-04-17 @ 11:05:50
Postat av: Lovis

Elliot

Ludwig

Lucas

Oliver

Vincent

Casper

Moltas

Anton

Tyko

Jonathan

Mollgan

Alfons

Linus

Liam

Marlon

Leon

Noel

Malte

2009-04-22 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0