Lördag = Tvätt+Jobb.

Tack alla för era kommentarer. ^^
 Jag och Björn har nu kommit fram till att han ska komma på 5 killnamn han kan tänka sig och jag tar ut 5 utav de jag tycker är fina... Sedan skriver vi upp dom och klurar på varje namn. Vi stryker efter hand de vi inte kan tänka oss.. Och det som blir sist kvar får det bli. Jag tror det blir både klokast och lättast. Då har ju ändå båda fått sin röst hörd... :)
Jag lovar att komma och berätta hur det gick sen. :)

Idag gick jag upp vid åtta. Skönt att vakna så tidigt av mig själv. Jag började sortera alla bebiskläder för att sedan gå ner i tvättstugan. ^^
Så nu tvättas allt för fullt. Jag ville tvätta påslakanen osv innan vi får spjälsängen, så vi kan bädda direkt!
Vi ska nämligen hämta, spjälsäng, vagn och skötbord på måndag. Jag är sååå spänd! Nu blir allt genast lite verkligare.

Vid tre ska jag hämta syster vid tåget för att köra hem henne till Nättraby. Sedan börjar jag jobba vid fem.
Näst sista tiden jag har innan jag går på "mammaledighet". Jisses alltså.

Nej nu ska jag se hur det går för bebiskläderna. :)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Helenafena the king

Vad roligt det var att träffa dig igår. Var ju sååå längesen. När bebisen anländer så får du lova att lägga upp en massa bilder på det lilla livet här :). Killnamn är svårt! Lennart eller Göran kanske?

2009-04-18 @ 11:07:49
Postat av: Anonym

Milo är fint med :)

2009-04-20 @ 10:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0