Långfredag + v33.

Ja, idag är det långfredag och idag har jag gått in i v33. Nu går tiden ruskigt snabbt, men det tackar jag absolut inte nej till. :) 
  
   Precis ute och åkt en liten runda med syster och Hannah. Elin tog körkort igår, stort grattis till dig gumman!.
Vi åkte upp till torget, tog en glass på glassiären. Jag inser nu att jag lika gärna kunnat vara utan. Men så känner man ju alltid. Inget man gör något åt för det! ;)

Skulle egentligen träffat malin en stund, men hon skulle sitta barnvakt. Blir att ses nästa vecka istället. :)
Ikväll ska vi käka fondue med Axel, Isabelle, Daniel och Anna. Kommer bli väldigt mysigt.
Skönt att komma ut lite. :)

Imorgon blir det hem till Familjen i Nättraby. Äta påskbord och träffa faster och farbror med respektive. Och sedan får vi se vad som händer.

Ja, jag vet att inlägget blev ganska lamt idag, men det får faktiskt vara så. Jag har inte mer att berätta, så jag återkommer när det finns något på lager. :)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Liiii

Har glassiären öppet idag med!? Trodde ju det var stängt!

2009-04-10 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0